torstai 29. syyskuuta 2011

Kun pitäisi lukea kokeisiin...

Koeviikko alkoi tänään Biologia 2 kokeella. Biologia ei ole mun juttuni enkä tunneillakaan ole ollut täysin keskittynyt. Eilen yritin lukea mahdollisimman ahkerasta, mutta en minä siltikään osannut kirjoittaa proteiinisynteesistä kuin kymmen vaivaista riviä.. Käytin kuusi sivua konseptia neljään tehtävään, että yritystä ainakin oli, enemmän tai vähemmän. Lähinnä toivon, että pääsen edes läpi :D

Kokeen jälkeen vuorossa oli psykologian kertaustunnit. Saimme listan mahdollisista essee-aiheista, joita ei ole kuin 30 ja lähes kaikkiin liittyy jonkin sortin teoria. Nyt minun pitäisi olla hullun lailla opiskelemassa niitä teorioita moraalin kehityksestä, siirtymistä, kasvatusmalleista ynm... Pidän psykologiasta ja tykkään opiskella sitä, mutta tällä hetkellä kokeisiin lukeminen ei inspiroi. Ei tippaakaan.


Elämä jatkuu jälleen tiistaina, jolloin viimeinen koe on ohi. Mikäli viikon aikana koen kutsumusta blogin puolelle enemmän kuin ruotsin opiskelua, yritän kirjoittaa jotain hienoa. Uskon, että se jää vain haaveeksi, mutta lupaan koeviikon jälkeen postailla. Mulla on kerranki insipiraatioita tulevien postausten varalle! :))
Nyt minä oikeasti lähden lukemaan sitä psykologiaa, jotta vain klo 21.00 linnoittautua sohvalle ja katsoa Criminal Mindsin, olen jäänyt totaalisesti koukkuun.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisin todella iloinen, jos jättäisit kommentin :)