maanantai 23. tammikuuta 2012

Pitsiä ja rusetteja

Joulun jälkeen lähdimme äidin kanssa käymään Ylivieskassa. Tarkoituksenani ei ollut ostaa mitään kovin kummoista, vaikka äidin mielestä minun täytyisi kahtella itselleni tasapohjaisia talvikenkiä. Olen nimittäin kulkenut koko talven yksillä ja samoilla korkkareilla, mutta ajotunneille olen laittanut kesätennarit ja villasukat. Kenkien ostaminen on hyvin hyvin hankalaa. Ainakin minun tapauksessani. Jos ostosreissun tarkoituksena on löytää tietyn tyyppiset kengät, et löydä mistään sellaisia, jotka aidosti miellyttäisivät. Kun tarkoituksena on metsästää jotain muuta tai olet päättänyt olla ostamatta enää yksiäkään kenkiä niin silloin tietenkin löydät juuri täydellisen parin. Niinhän se menee.. vai mitä? 

Näin kävi jälleen kerran myös minulle. Tarkoituksenani oli ostaa talvikengät, mutta ei sellaisia tuumannut löytää. Kuitenkin löysin alennusmyynneistä korkokengät, jotka suorastaan huusivat minua ostamaan ne!! Hinnasta oli -50% alennusta (eli maksettavaksi jäi alle parikymppiä) ja tämä pari oli viimeinen omaa kokoani. Kaikki muut olivatkin liian isoja. Lisäksi äitini mielestä minulla ei ole tarpeeksi hyviä juhlakorkokenkiä, joten en voinut muuta kuin napata kengät ostoskoriin. Minä pidän niistä todella paljon. Musta pitsi sekä söpöt rusetit varastivat huomioni samantien!


                            

Ai niin! Kyllä minä itse asiassa löysin myös ne talvikengät. Ne eivät ole kovin hienot, mutta ovatpahan ainakin käytännölliset ulkoillessa.  En viitsinyt rueta niitä kuvailemaan.



Tässä ovat tämänhetkiset "kenkä-rakkauteni". Toiset ovat yksinkertaisesti kauniit ja toiset ovat mukavat ja käytännölliset. Oikealla puolella olevat kengät ovat itse asiassa minun tanssikengät wanhoja varten. Niiden metsästäminen oli kyllä yhtä tuskaa, sillä halusin kengät joissa on remmi ja pyöreä kärki. En henkilökohtaisesti pidä sellaisista piikkikärkisistä korkkareista vaan olen aina mieltynyt pyöreään kärkeen. Kuva ei valitettavasti anna oikeutta nuille kengille, mutta niissä tärkeintä onkin mukavuus eikä tyyli (eihän ne edes mekon alta juurikaan näy), ne ovat ehkä parhaimmat korkokengät mitä minulla on ikinä ollut ja tanssiminen on huomattavasti helpompaa hyvien kenkien kanssa :))

4 kommenttia:

  1. Onpas kivat kengät nuo joissa on pitsiä. Minä ostin noin kuukausi sitten o.i.s:n clutchin, jossa oli täysin samaa kangasta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Vitsit sellainen ois aivan mahtava tollasten kenkien kanssa :D

      Poista

Olisin todella iloinen, jos jättäisit kommentin :)