maanantai 6. toukokuuta 2013

Huhtikuun Livbox

Olin aivan unohtaa huhtikuun livboxin! Parempi myöhään kuin ei milloinkaan :D

Olen lukenut monista blogeista Glossyboxeista, joita ei valitettavasti toimiteta Suomeen. Niinpä olin todella innoissani kuullessani Livboxista, joka toimii samalla periaatteella.
Aluksi vain kutsun saaneet pystyivät tilamaan ensimmäiset boxit. Minä olin nopea ja sain itselleni kutsukoodin, mutta tuona aikana en ollut valmis maksamaan kolmesta boxista etukäteen. Rahatilanne ei yksinkertaisesti antanut periksi. 

Luin paljon ensimmäisistä boxeista sekä muiden kommentteja niistä. Moni oli ilmeisesti hiukan pettynyt boxiin ja "alkuhuuman" laannuttua luopuneet tilauksesta. Minä kuitenkin halusin kokeilla sitä omakohtaisesti. Tietenkin on otettava huomioon, että jokaisena kuukautena ei välttämättä saa juuri niitä itselle mieluisimpia tuotteita, mutta ideanahan on oppia tutustumaan uusiin tuotteisiin ja merkkeihin. 
Kaiken lisäksi boxin hinta nousee parilla eurolla ja tilaajat voivat täyttää oman kauneusprofiilin, johon voi merkata omat kiinnostuksen kohteensa. Niinpä olen aika toiveikas jatkon suhteen ja uskon livboxin ideaan :)

Ensimmäinen livboxini saapui siis huhtikuussa



Boxin teenmana oli tässä kuussa silmät


(Voi miten minä pidän tästä viimeisteltystä pakkaustyylistä :))


Mitä minun boxistani sitten paljastui?


Avénen terveysvesi, josta olin ihan innoissani. Olen nimittäin siskoltani kokeillut näitä ja etenkin ulkomaan matkoilla ne ovat aivan mahtavia! Italiassa yli 30 asteen kuumuudessa oli ihanaa suihkuttaa kasvoille spray vettä ja saada aikaan freesimpi tunne :)

Silmämeikinpoistotuotteet ovat aina tervetulleita! Näitä olen itse asiassa ehtinyt jo kokeilemaankin ja tykkäsin todella paljon. Laput ovat isompia kuin tavalliset vanulaput, joten yhdellä liinalla saa poistettua vahvempaakin meikkiä.


Cliniquesta pidän merkkinä todella paljon, mutta vielä en ole kovin innostunut silmänympärysvoiteista. Tämä tuote on kuitenkin sen verran arvokasta, ettei sitä tulisi ostettua ilman näytettä. Uskonkin, että moni on tykännyt tästä näytteestä.



Luomivärit ovat yksi monista heikkouksistani. Paese ei ollut merkkinä minulle tuttu, mutta pidin kovasti paletin sävyistä. Violettiin taittavat sävyt ovat yksi lemppareistani. Sävyt olivat hiukan shimmerisiä. En ole ehtinyt vielä kunnolla testata näitä. Pikakokeilulla eivät tuntuneet kauhean pigmenttisiltä, mutta täytyy vielä testata kunnolla pohjustajan kanssa.


Muita livboxista innostuneita?
Entä millaiselta huhtikuun boxin sisältö teidän mielestä näytti?

2 kommenttia:

  1. Tuo livboxi on ihan huippukonsepti! Oon kans tilannu helmikuusta asti ja tykänny kovasti. Toi huhutikuu oli ehdottomasti paras boksi omista tähän asti tulleista silmänympärysvoiteen ja lähdeveden takia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekin olen ollut ihan innoissani tästä ja oikein harmitti, kun en ole pystynyt aloittamaan tilausta aikaisemmin. Tuo huhtikuun boksi oli mahtava ja sen jälkeen toukokuu ei (omalla kohdallani) aiheuttanut niin suurta riemua :)

      Poista

Olisin todella iloinen, jos jättäisit kommentin :)