tiistai 31. joulukuuta 2013

28th December: Words

Lomalla tulin taas todistaneeksi sen, ettei ole mitään Disney leffoja voittanutta. Sain joululahjaksi Kaksin Karkuteillä DVD:n ja olin ihan innoissani. Olen niin valtava Disney-fani, että haluaisin kerätä kaikki Disney klassikot itselleni. Jos minulla jonain päivänä olisi omia lapsia, niin haluaisin ehdottomasti heidän katsovan Disney leffoja.

Pienenä Disney prinsessat oli mun suuria idoleita. Mulan oli ehdoton ykkönen, olinhan itsekin hiukan meneväinen luonne, joka saattoi rakentaa henkareista jousipyssyjä ja taistella mielikuvitusvihollisia vastaan. Lähes jokainen pikkutyttö unelmoi prinsessan elämästä ja siitä omasta prinssistä, joka saapuu valkealla ratsullaan ja vie sinut upeaan linnaan, jossa elätte onnellisina elämänne loppuun asti..
Minä myönnän haaveilleeni siitä, mutta minun prinssini hevonen olisi pitänyt olla kastanjanruskea tai sysimusta :D

Joku aika sitten WeHeartIt sivulla silmiini osui aivan ihana kuva ja haluan jakaa sen nyt tämän päivän aiheen merkeissä ja prinsessakeskustelun valossa

28. "Words"


Rakkaat kanssa prinsessat, ottakaamme tästä oppia! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisin todella iloinen, jos jättäisit kommentin :)